Snorkelen in Pemuteran

22 oktober 2014 - Pemuteran, Indonesië

Snorkelen in Pemuteran.

Deze ochtend een beetje uitgeslapen, daarna ontbijt op het strand......waar we genoten van de prachtige omgeving. Mooie baai en bergen. Er is hier heel donkergrijs zand door de vulkaan.
Na het ontbijt de snorkel spullen uit de koffers gehaald. Een klein stukje uit de kust is een rif aangelegd. Wat ontzettend mooi, allerlei soorten koraal en vissen hebben we gezien.
Rond een uur of vier zijn we terug naar de kamers gegaan om daarna een wandeling te maken naar de supermarkt. We zijn nog even de straatjes van het dorp ingelopen....wat een andere wereld. Kleine huisjes en ontzettend vriendelijke mensen.
Nog even water ingekocht voor morgen en daarna weer terug. We reserveren bij een lokaal restaurantje "Warung Prapat Sari" waar 6 tafeltjes voor 4 personen staan. Rond 7 uur gaan we daar eten. Dat was een belevenis en zo heerlijk! Bestelden we een verse Juice (ananas, watermeloen, sinaasappel, mango of mix) dan hoorden we de blender en even later stond de lekkere Juice op tafel.....
Ook de hoofdgerechten.......mmmmmmm.
De temperatuur is ruim boven de 30° zelfs nu nog.
Nu de koffers weer klaar zetten om morgen via allerlei stops naar Candidasa af te reizen.

Lieve groetjes.

1. Amalia:
    22 oktober 2014
    Het is zo leuk om jullie te volgen. Wat een bijzondere ervaring deze reis. Als meelezer krijg je heel veel zin om even bij jullie aan te sluiten. Het werkt verslavend zo'n weblog, want iedere avond hoop je op weer een belevenis van jullie. Veel plezier met elkaar en lekker eten, slapen en relaxen. Met de ingrediënten die jullie hebben, zal dat vast wel lukken.
    Groeten, Amalia