Minder actieve dag.

28 oktober 2014 - Pemenang, Indonesië

Vandaag begonnen we met een snorkel avontuur. De zee in en je zwemt in een tropisch aquarium. Wat een mooie vissen...knal blauw, gestreept, groot en klein.
Daarna een ontbijtje aan het strand. Na het ontbijt even relaxen. Het is best zwaar allemaal....
Vanmiddag splitsen we op....Jos en Diane gaan het eiland rondwandelen.
Reamon en Esmée gaan nog even snorkelen en zien een grote schildpad...zo mooi.
Later gaan Reamon, Esmée, Joost en Lex de school bezoeken en delen van alles uit. Joost geeft een bal aan een kindje die met een lekke bal speelt...dat levert een heel blij kindje op. Verder worden de pennen weggegeven en mogen ze in een klaslokaal kijken.
We maken nog foto's van de zonsondergang. Daarna lekker eten bij het hotel....en aftellen naar Joost zijn verjaardag.

Dikke knuffel van ons.

1. Pa en ma:
    28 oktober 2014
    ,Wat geweldig allemaal,wat genieten jullie , heel bijzonder ///.Joost al vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag ,een hele fijne dag en een hele dikke kus van ons ,en voor allemaal veel plezier en een dikke kus,liefs van pa en ma.
  2. Ma (oma):
    Hallo Joost van harte gefeliciteerd met je verjaardag dikke kus van opa en oma maak er een leuke dag van en nog heel veel plezier groetjes.