Op weg naar huis.

30 oktober 2014 - Tangerang, Indonesië

Op weg naar huis.

Op tijd uit bed vanmorgen, de laatste spullen in de koffer. Met een kar worden onze spullen naar de receptie gebracht. Dan genieten wij van ons laatste ontbijt in het restaurant van de eco village. Tegen 9 uur komt de eerste van de 3 Cimono's om ons naar de boot te brengen. Een medewerker van de eco village fietst naar het centrum om ons naar de juiste boot te brengen. Daar wacht ons een verassing, er is een privé speedboot die ons naar Lombok brengt. Dit is een pittig overtochtje omdat er flinke golven zijn. Voor 10 uur zijn we al op Lombok waar onze taxi bus al klaar staat. We krijgen nog een indruk van Lombok. Betere wegen en meer groen. Ook hier veel aapjes langs de weg.
Tegen half 12 zijn we op het vliegveld van Lombok, Praya.
De koffers kunnen we al snel kwijt en de boarding kaarten voor beide vluchten nemen we in ontvangst. Onze vlucht GA 433 vertrekt om 15.10 uur met een half uur vertraging. We landen in Jakarta om 16.00 uur (Jakarta tijd).
In Jakarta worden we opgewacht om naar een hotel gebracht te worden. Dit is gisteren nog geregeld omdat we anders wel heel lang onderweg zouden zijn. In het hotel zwemmen, douchen en eten we voordat we aan de lange reis beginnen met vlucht GA 88. Om 23.00 uur gaan we met de taxi naar de airport. Het vliegtuig vertrekt om 1.05 uur met als verwachte aankomst tijd 9.25 uur in Amsterdam met 6 uur tijdsverschil te overbruggen.

Morgen een laatste verslag van de terugreis. Dan zit het er echt op.

Lieve groetjes van ons allemaal.

1. Pa en ma:
    30 oktober 2014
    goede reis toe gewenst en welkom thuis, groetjes pa en ma.
  2. Jeannette:
    30 oktober 2014
    En dan zijn de 2 weken alweer voorbij.Wij wensen jullie een goede terugreis en een welkom thuis.x
  3. Co en Noor van Eijkelenburg:
    30 oktober 2014
    Goede reis verder! We kijken uit naar jullie reisverhalen in Holland. Hopelijk kunnen jullie wat slapen in het vliegtuig!
  4. Ma (oma):
    30 oktober 2014
    goede reis en hopelijk zien we jullie weer snel groetjes