Wat een reis.

1 november 2014 - Tiel, Nederland

Wat een reis!

Nog even een laatste bericht. Wat hebben wij genoten en nu nog genieten we van alles wat we hebben meegemaakt. Het was teveel om op te schrijven maar aan jullie reacties te lezen hebben we wel een indruk kunnen geven.

Bij thuiskomst werden we weer verrast. Een spandoek, ballonnen en slingers in de tuin en binnen stond er een feestelijke tafel gedekt! Dat is nog eens thuiskomen.

Na het leegmaken van de koffers en het opstarten van de was hebben we Puck opgehaald.....dat was ook een feestje. Wat een blije hond.......Hij heeft het goed naar zijn zin gehad.

Daarna Esmée naar huis gebracht, ook daar blije gezichten, weer gezond en bruin gekleurd thuis.

Gisteren avond zijn we allemaal vroeg naar bed gegaan, 34 uur reizen is best veel!
Vandaag alles weer opgepakt, sporten, wassen, opruimen en boodschappen doen. Alle foto's verzameld (3500) gedraaid, dubbele en minder mooie eruit.

Dit is het allerlaatste verhaal op de reislogger. Allemaal ontzettend bedankt voor alle reacties en het meelezen.

Lieve groetjes van ons. Jos, Diane, Reamon, Esmée, Joost en Lex.