Alweer feest want Joost is jarig.

29 oktober 2014 - Pemenang, Indonesië

Alweer feest.

Vandaag alweer feest. Joost is jarig en hoe.....het hele huis versiert met slingers en ballonnen....uit bed gezongen met 14 kaarsjes door de familie en dan ook nog eens miljoenen krijgen.
Na het ontbijt kwam ook de house band  van de eco village happy birthday zingen, met muzikale begeleiding van potten en pannen.
Verder zijn we met de Cimono naar het centrum gebracht. Dat was een hele tour want wij, Jos, Diane en Lex kregen een lekke band...tja en van wegenwacht hebben ze hier nog niet gehoord. Een andere Cimono werd opgeroepen en wij arriveerden een half uur later bij de boot om te gaan snorkelen.
We varen langs Gili Meno en de schippers zoeken naar een schildpad voor ons.....en ja hoor een schildpad van een doorsnede van ruim een meter wordt gespot. Wauw!
Daarna varen we verder naar Gili Air daar worden we naar een lokaal restaurant gebracht. We hebben er iets gegeten maar de keuken zag er niet uit.
Er worden verschillende menu kaarten gebruikt. We denken dat de touristen een kaart met hogere prijzen krijgen.
Gili Air is heel erg veranderd sinds 1992. Toen waren er nog geen huizen en restaurants en nu is het al aardig volgebouwd.
We kopen brood en gaan nog snorkelen en de vissen voeren.....wat een mooie plaatjes.
Om een uur of drie varen we terug. Daarna met de Cimono naar het hotel om de koffers in te pakken.
We checken online in en dan nog even eten.
Morgen begint de reis. Om 9.00 uur worden we met de Cimono opgehaald. Dan met de boot naar Lombok, waar we opgewacht worden door een taxi. Die brengt ons in ongeveer 2 uur naar het vliegveld. Om 14.40 uur vliegen we naar Jakarta met vlucht GA 433.

Tot schrijfs......x van ons.

1. Noëlle:
    29 oktober 2014
    gefeliciteerd joost

goede reis terug.
  2. Pa en ma:
    29 oktober 2014
    wat geweldig om op je verjaardag miljenair te zijn,SUPER///.Een voor spoedige reis,en welkom thuis we houden van jullie. gr van pa en ma.
  3. Nicolette van Meur:
    30 oktober 2014
    HIEP HIEP HOERA!!!!!
    Nog van harte gefeliceerd Joost met je verjaardag. En uiteraard de felicitaties aan jullie allen.
    Voorspoedige reis terug...veilige thuiskomst.
    Daarna lekker nagenieten met elkaar van de mooie reiservaringen en foto's.
    Liefs Nicolette