Terug in Nederland.

31 oktober 2014 - Ouderkerk Aan De Amstel, Nederland

Weer terug in Nederland.

Vannacht om 1.15 (in Nederland is het dan 19.15 uur) de lucht in, voor een vlucht van ruim 12000 km, 13 uur en 40 minuten vliegen. We landen om 9.10 uur....zijn snel door de douane heen en hebben de koffers ook heel snel. We drinken en eten nog even op schiphol en gaan dan om ongeveer 11.30 uur naar huis.
Vanmiddag Puck halen want die hebben we allemaal gemist.

Al met al een lange reis maar wat een super mooie bijzondere en onvergetelijke vakantie hebben wij met elkaar gehad.
We hebben allemaal een top 3 gemaakt maar dat was best lastig want we hebben zoveel gedaan en gezien.

Wij willen jullie bedanken voor het lezen en het plaatsen van reacties op het reislog. Het was iedere dag weer een verassing wat er op stond en natuurlijk ook bedankt voor alle felicitaties die we hebben gekregen.

Binnenkort zien we jullie vast en dan kunnen jullie ons enthousiasme zien en horen.

Liefs Jos, Diane, Reamon, Esmée, Joost en Lex.

1. Amalia:
    31 oktober 2014
    Wat fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Het was een feestje om jullie te volgen op jullie reis. Voor de manier waarop jullie de kinderen deze reiservaring hebben gegeven, hebben Ron en ik veel waardering. Dat vergeet je als ouder en kind nooit meer en kan je altijd met plezier op terugkijken. Echt tof van jullie om jullie huwelijksjubileum zo te vieren en te delen met de kinderen. Nu weer omschakelen de komende dagen. Accepteer het maar zoals het komt, en iedereen doet het gelukkig op zijn eigen manier. En heerlijk als Puck er straks ook weer is. Die zal helemaal door het dolle heen zijn. Alle goeds toegewenst en we spreken elkaar weer snel.

Hartelijke groeten,
    Amalia en Ron
  2. Fia Sterrenburg:
    31 oktober 2014
    Fijn dat jullie weer gezond zijn geland in Nederland. Wat vliegt de tijd dan. Maar een geweldige ervaring waar je samen met de kinderen op terug kunt kijken. Kom veilig en Tiel en fijn weekend! Fia
  3. Co en Noor van Eijkelenburg:
    31 oktober 2014
    Fijn dat jullie weer veilig terug zijn. Nu weer wennen aan het gewone dagelijkse leven. Geniet van de herinneringen aan deze super vakantie. Wat een bof dat Esmée mee mocht!
  4. Jeannette:
    31 oktober 2014
    Welkom thuis!Weer veilig op Nederlandse bodem.Hebben jullie de wintertruien al opgezocht?
  5. Pa en ma:
    31 oktober 2014
    Fijn dat jullie weer thuis zijn ,super om met zn allen deze reis te mogen beleven,dit vergeet je nooit meer,dikke kus voor allemaal.gr pa en ma.
  6. Coby:
    31 oktober 2014
    ik schrok me gek.....weer thuis...dat meen je niet...je hebt toch geen ruzie :) :)
    zulke reizen kunnen niet lang genoeg duren. uit eigen ervaring weet ik hoe de uren vervliegen, er is nog zoveel te zien.

Fijn dat je niet te veel (merkbare) kleerscheuren hebt opgelopen, elke keer weer nieuwe indrukken voor de eerdere kon ordenen. Hou de sfeer in je gezin vast, dat is de waarde van dit avontuur.
    en nu: Rust maar lekker uit dit weekend. de 'rat-race' overvalt je vast weer snel.
    en we zien elkaar snel
    lieve groet