Echt vakantie in Legian.

20 oktober 2014 - Legian, Indonesië

Echt vakantie in Legian.

Na allemaal super geslapen te hebben konden we aanschuiven aan het ontbijt. Heerlijk verse broodjes, gebakken ei en vers fruit.
Na het ontbijt het zwembad in en genieten van het VAKANTIE GEVOEL.
Het zwemmen in het zwembad hebben we afgewisseld met het zwemmen in de hoge golven van de zee. Rond 16.00 uur zijn we over het strand naar Kuta gewandeld. Daar een markt bezocht waar in iedere kraam bijna hetzelfde te koop is en iedereen wil dat je komt kijken of bedoelen ze kopen. Jos, Joost en Lex hebben ook nog genoten van de zonsondergang terwijl de rest een winkelcentrum in was.
Daarna hebben we een restaurant gezocht met Balinese muziek....leuk sfeertje. We bestelden een menu voor 4 personen wat met veel tromgeroffel aan tafel werd gebracht, bleek een gerecht met een historisch Balinees verhaal.
Voor Lex was er een lekkere pizza en Joost heeft gamba's gegeten.
De koffers staan weer bijna klaar voor vertrek...morgen gaan we via allerlei mooie leuke uitstapjes naar het volgende Hotel in Pemuteran. Om 9.00 uur worden we opgehaald.

Groetjes allemaal......Dikke x van de Boumannen, Esmée en Diane.

1. Noëlle:
    20 oktober 2014
    super leuk om te horen en mooie foto.s xxx
  2. Coby:
    21 oktober 2014
    dag alle bou-mannen en bou-dames
    wat enig dat de trip gestart is, dat je heerlijk kunt genieten van al het moois en lekkers dat er te genieten valt, vooral met elkaar, en dat al die taallessen aan de zondagmorgen-ontbijttafel kunnen worden ingezet.
    veel plezier hoor, heel erg gegund!