We zijn op Bali!

19 oktober 2014 - Legian, Indonesië

De heenreis zit erop! Een hele belevenis. En best lang zitten van 18.30 uur tot 12.45 uur (lokale tijd Jakarta, 7.45 uur Nederlandse tijd). Uiteindelijk vertrokken we 1,5 uur later vanaf schiphol met vlucht GA 89.
De jongens hadden zich helemaal verheugd op het scherm om een film te kijken of te gamen......Daar moesten ze geduld voor hebben. Het duurde lang voor we beeld hadden maar gelukkig zijn de eigen apparaten mee gegaan en konden ze zich daarmee vermaken.
Na de landing op Jakarta moesten de visums gekocht worden...en de volgende vlucht worden gehaald....dat was even spannend want de GA 410 zou om 14.00 uur vertrekken van gate  F3 volgens de borden, F2 opgeschreven door een grondstewart en gewijzigd in F1. Na flink doorstappen bleek ook deze vlucht vertraagd dus konden we rustig bijkomen. Nu nog afwachten of de koffers het ook hebben gehaald! Om 15.15 uur gaan we de lucht in.....op naar Bali. Om 17.35 uur aangekomen in Denpasar......Daar stond de taxi bus al klaar....
Rond 19.00 uur zijn we aangekomen in het mooie Legian Beach hotel. Het is al donker maar morgen kunnen we van de kust genieten.
Voor nu lekker douchen (het is hier 34°) hapje eten en dan naar bed.

Dikke x van ons allemaal.

1. Nathalie:
    19 oktober 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier met z'n zesjes!

x uit Elst
  2. Pa en ma:
    19 oktober 2014
    fijn dat jullie een goede vlucht hadden,en nu maar lekker
    slapen, en morgen genieten.

liefs van pa en ma.
  3. Ingrid:
    19 oktober 2014
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu hopen dat jullie een goede nacht hebben en dan vooral gaan genieten!

Groetjes van de buurtjes
  4. Ma (oma):
    19 oktober 2014
    Fijn dat jullie er zijn slaap lekker en geniet ervan
  5. Co en Noor van Eijkelenburg:
    20 oktober 2014
    Leuke foto's, we kijken er naar uit.