Van Candidasa naar Gili Trawangan met de fast ferry.

26 oktober 2014 - Pemenang, Indonesië

Van Candidasa naar Gili Trawangan.

Om 6.15 uur vanmorgen uit bed en om 7.00 uur al aan het ontbijt.
Om 8.00 uur vertrekken we met de bus naar de haven van Padangbaai. Rond 9.15 uur vertrekt de fast ferry met zo'n 40 touristen aan boord. In Lombok en Gili Air gaan er touristen van boord en komen er nieuwe bij.
Rond 11.30 uur komen we aan op het eiland Gili Trawangan. Met 2 Cimono's (paard en wagen) worden we over een zeer slechte weg naar ons bijzondere hotel gebracht. We betalen 150.000 Roepiah per Cimono en bij het hotel wordt door de hotel eigenaresse nog een keer betaald , 75.000 Roepiah. Hier zijn wij en de hoteleigenaresse dus opgelicht.
De eco village is een bijzonder huis. Heel apart maar heeft ook wel weer iets.
De kids moeten even wennen want dit is toch echt iets minder luxe. Hoewel toch allemaal een airco op de slaapkamer.....stromend water en buitendouches.
Het strand is prachtig en een beetje rust is na al die indrukken ook welkom.
Het snorkelen is hier ook prachtig.
Vanavond met lekker verbrande gezichten aan het strand gegeten.
Nog even relaxen...en dan naar bed. Morgen weer een bijzondere dag, dan zijn wij 25 jaar getrouwd........echt bijzonder dat we dat hier kunnen vieren.

Dikke kus van ons!

1. Ma (oma):
    26 oktober 2014
    Goede morgen van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk,dikke kussen van ons en maak er nog leuke dagen van [Maar dat zal wel lukken] Groetjes
  2. Co en Noor van Eijkelenburg:
    26 oktober 2014
    Van harte gefeliciteerd met jullie 25e trouwdag. We wensen jullie een heel gezellige dag toe.
  3. Carin en Vera:
    27 oktober 2014
    Allereerst gefeliciteerd met jullie trouwdag. Een mooie dag wordt het zeker.Ik ben bij met lezen en wat bijzonder allemaal. Kan het fototoestel het nog aan? Geniet van deze bij deze mooie dag met elkaar. Liefs en dikke kussen van ons
  4. Fia Sterrenburg:
    Beste Diane en Jos,

Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwelijksdag. Het lijkt me inderdaad heel bijzonder om dit met zijn allen zo ver weg te mogen vieren. Geniet ervan!!
    groet Gerard en Fia
  5. Hendrik van Kalkeren:
    Jos, Diane,

Héél hartelijk gefeliciteerd met jullie zilveren feest.
    Als we al die geweldige verhalen lezen, dan zal ook dit weer een prachtige dag worden. Vandaag met een speciaal accentje!
    Geniet van deze mooie dag!
    Allemaal een lekker natte lik van Puck.
  6. Noëlle:
    27 oktober 2014
    Gefeliciteerd van ons allemaal. Prettige Dag.
    Hayo, Noëlle, Anouk xxx
  7. Nicolette:
    27 oktober 2014
    Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwelijksdag!!
    Het wordt vast en zeker een hele bijzondere dag voor jullie allemaal. Genietse.
    p.s. het tennisteam van Lex is kampioen geworden. Gefeliciteerd.TOP!!!