25 jaar getrouwd!

27 oktober 2014 - Pemenang, Indonesië

25 jaar getrouwd!

Hier 7 uur eerder als in Nederland begonnen wij aan ons feestje. Reamon en Esmée hadden toen al gesnorkeld en een hele grote schildpad gezien.
Verrast met felicitaties, kaarten en kado'tjes gingen we aan het ontbijt. Daar kregen we een dagprogramma aangeboden. Met de Cimono naar het centrum om in het zwembad te genieten van een drankje, dan nog een Balinese massage en ook nog een diner voor 2 op het strand. Wij stellen voor om met z'n allen op de fiets naar het centrum te gaan. Dit is een bijzonder uitje....fietsen die een onderhouds beurt verdienen krijgen we mee en daar gaan we op naar het centrum. Onderweg is het stof happen, af en toe lopen omdat fietsen niet kan maar het is zeker een aparte ervaring. Wat is fietsen in Nederland heerlijk zeg.
Rond 16.00 uur zijn we terug. Even douchen en dan naar de gazebo waar de masseuses ons al opwachten. Wat heerlijk zeg een uur lang een massage aan het strand. We mogen nog even douchen en dan is het tijd voor ons diner voor twee aan het strand. Reamon, Esmée, Joost en Lex gaan ergens anders eten. Wat een verassing en zelfs de ober vind het een feest. Hij is er helemaal druk mee. Als we klaar zijn met eten zien we de jongens achter de struiken zitten. Nog een grote verassing.....een hele mooie taart, helemaal vanuit Lombok over gevaren en met de Cimono bij het hotel gebracht. Het personeel moest de taart daarna repareren maar wat leuk! Wij hebben genoten van deze dag.
Iedereen bedankt voor de berichtjes,  kaartjes en kado'tjes, xxx