Zwemmen met Dolfijn (Ricky-Martin)

25 oktober 2014 - Manggis, Indonesië

Zwemmen met een dolfijn.

Om 9.30 uur worden we opgehaald met de taxi bus en chauffeur Lange. We gaan zwemmen met DOLFIJNEN.
Onze gids Komang heeft deze verassing verraden tijdens een excursie. Zij vroeg om het schema van het reisbureau en daar stond deze dag tussen. Komang werd helemaal enthousiast ooh gaan jullie met dolfijnen zwemmen waardoor er 4 verbaasde gezichten verschenen. Lex kreeg tranen in zijn ogen....echt?
Dat was een mooi moment en vandaag was het zover. We komen om 11.15 uur aan in de haven waar we moeten wachten tot we weg gebracht worden naar de Dolphin lodge. We krijgen een zwemvest aan en gaan met een bootje naar de Dolphin lodge. Trainer Andrew begeleid ons met dolfijn Ricky Martin. De dolfijn is 7 jaar oud en weegt 100 kg. Hij eet 10 kg vis per dag.
Met z'n zessen mogen we bij de dolfijn in het water ruim 40 minuten met de dolfijn spelen, knuffelen, aaien en opdrachten laten doen. Wauw dat was gaaf! Lex kreeg aan het eind het tasje met vis om en bleef nog even alleen met de trainer en dolfijn in het water. Wat was dat genieten......
Reamon, Jos, Esmée en Lex hebben ook nog even met roggen gezwommen.
Daarna weer terug naar het vaste land.
Rond 15.00 uur weer terug naar het Resort met onderweg een stop bij een houtsnijderij.
Een dag met weer bijzondere belevenissen.
Vanavond op tijd naar bed, morgen vroeg op naar het Gili eiland.

Liefs van ons.

1. Nathalie:
    25 oktober 2014
    Wauw zwemmen met dolfijnen! Super.
  2. Ma (oma):
    25 oktober 2014
    wat een mooien verslagen het wat een leuke verrassing voor de jongens zelf ik krijg tranen in mijn ogen als ik dit allemaal lees groetjes van ons
  3. Jeannette:
    25 oktober 2014
    Wauw...wat een geweldige tijd hebben jullie daar!
  4. Ingrid:
    25 oktober 2014
    Gaaf hoor, wat een leuke verrassing!
  5. Coby:
    25 oktober 2014
    Wat een heerlijk open verhaal en doorkijkje in de emoties.
    ik vind het zo mooi wat jullie daar samen meemaken, en een verrijking van het family-gevoel inhoudt.
  6. Co en Noor van Eijkelenburg:
    25 oktober 2014
    Wat een ervaring en verrassing voor de jongelui. Aan de foto's is te zien dat ze het fantastisch vonden. Morgen met een snelboot naar Gili eiland? We zijn benieuwd!
  7. Amalia:
    25 oktober 2014
    Verzoek aan de hoffotograaf: we willen foto's met onze people's princess Diane. Als jullie haar zien ........ even klikken en op reislogger! We kijken naar haar uit.
    Ps ze is klein, blond en watervlug.
  8. Pa en ma:
    26 oktober 2014
    Wat geweldig daat jullie dit mogen ervaren.
  9. Nicolette:
    27 oktober 2014
    Met tranen in mijn ogen heb ik jullie verhaal teruggelezen. Wat een bijzondere ervaring en heerlijk om dit samen te hebben gedaan. Een reis om nooit te vergeten!