Het avontuur is begonnen!

18 oktober 2014 - Jakarta, Indonesië

Inchecken en koffers afgeven ging voorspoedig. Daarna geld gehaald....heel veeel Roepiah's. Bij de tax free een lekker luchtje gekocht.
En nu allemaal een beetje nerveus zitten we in de boarding room te wachten op de binnenkomst van ons toestel.

1. Amalia:
    18 oktober 2014
    Ik zit aan de studie en komt ineens het mailtje 'Het avontuur is begonnen!' langsflitsen. Aha, reden om even de studie te onderbreken en jullie mailtje te lezen.

Gezonde spanning is dat waar jullie last van hebben. Straks zitten jullie lekker in het toestel en hebben jullie het druk met de keuzes van drinken en eten. Ja, dat zijn heel belangrijke en gewichtige keuzes tijdens zo'n vlucht. Wat zal er geserveerd worden ....... en daarna gaan de luikjes dicht, de snaveltjes toe, slaap lekker ........... (voor zover dat gaat). Goede reis en we horen graag weer van jullie.

Groetjes,
    Amalia
  2. Jeannette:
    18 oktober 2014
    Best lekker om het gevoel te hebben dat je miljonair bent!