Dagje Bangkok

26 mei 2019 - Bangkok, Thailand

Vanmiddag na afgekoeld te zijn in het zwembad even Bangkok verkend met elkaar.

Dwalen door de smalle straatjes waar iedereen druk is met het klaar maken van eten. We wagen ons er nog aanšŸ¤”.Ā

Verder worden we regelmatig aangesproken om in de tuk tuk te stappen. Een geeft uitleg hoe we bij de tempel kunnen komen en maakt een tekening. Wij denken van deĀ route maar nee, hij tekent de tempels en dan komt de aap uit de mouw. Hij heeft een special TukTuk prijs. We gaan eten en zien de Tuk tuk 3x langs rijdenšŸ™ˆ. Vandaag houden we het bij de benen wagen. We wandelen naar de meters hoge gouden Buddha en genieten van de pracht en praal.

Bij terugkomst in het hotel vallen we allemaal even in slaap...tot de F1 race want die willen we niet missen. We gaannog eten in een lokaal restaurant op een warme zwoele avond (Dat went heel snel šŸŒ) en dan is het hier ondertussen 22.30 uur, tijd om na een indrukwekkende 1e Dag het bed op te gaan zoeken.

Het vakantie ritme hebben we in ieder geval te pakken!