Railay Great View

1 juni 2019 - Ao Nang, Thailand

Om 4.30 uur hebben de mooie villa verlaten. We worden naar het vliegveld gebracht en vliegen in een kleine 2 uur naar Krabi, onze 3e bestemming. Op de band treffen we een kapotte koffer. Het lijkt erop dat we niets missen, even een rapport opmaken en dan de taxi in die ons opwacht. Na een half uur stappen we over in een scooter Tuk Tuk. Gewoon met z'n zessen. Het past precies. We worden bij de boot gebracht en de scooter Tuk Tuk haalt onze koffers. We worden met een boot bij het Great View Resort afgezet. We slapen in een cottage op palen. Reamon en Esmee met een uitzicht op zee de rest kijkt in het oerwoud.

We gaan naar het zwembad, slapen en lezen wat en aan het eind van de dag maken we een wandeling naar het puntje van het eiland om naar de zonsondergang te kijken.

Daarna zoeken we een local om te eten....echt Thais en dat is lekker en spicey. Reamon heeft een gerecht wat zelfs wat milder wordt gemaakt met extra kokosmelk en groenten).

We willen graag overmorgen een boottocht naar de eilandjes maken en vragen de local om een tip. Hij regelt een longtail boot voor ons en vraagt een aanbetaling van 500 Bath (=€14,-) we gokken het er maar op. 😂

1. Rik:
    1 juni 2019
    Voor €14 kun je nog een gokje wagen.....😂👍
  2. Pa en ma:
    2 juni 2019
    Wat een prachtige reis !!!.Groetjes van een zonnig nederland.