Fietstocht Grand Canyon (waterpark)

31 mei 2019 - Nam Phrae, Thailand

Op tijd uit bed om geen kostbare momentenĀ verloren te laten gaan šŸ¤”.

Na het ontbijt stappen we op de fiets naar de Grand Canyon, we fietsen er langs naar het restaurant met een terras met mooi uitzicht over de rotsen.

Na de lunch fietsen we terug naar het waterpark om ons helemaal uit te leven. Springen, duiken, in het water vallen en een voor ons bijzondere manier van fietsen (door het maken van pomp bewegingen) zorgt ervoor dat we ons tot het eind van de middag vermaken. Gemiddeld wordt dit park in het hoogseizoen door ongeveer 700 mensen bezocht. Vandaag ongeveer 25.....privĆ© park dus.Ā

Dan wordt het steeds donkerder en barst het onweer met een enorme stortbui los.

We eten op het park (waar 6 Thai voor ons in de keuken druk is om te koken) en als we klaar zijn is het droog geworden. We fietsen terug, de kids naar de villa en Jos en ik naar Hang Dong (even geld halen). Reamon en Esmee bestellen nog een taxi en gaan nog naar Chang Mai.Ā

De koffers worden weer ingepakt want morgen om 4.30 uur worden we opgehaald voor een transfer naar het vliegveld van Chang Mai om naar Krabi te vliegen āœˆ.Ā

Op naar een volgend avontuur.

Thailand wat ben je mooi, met je vriendelijk lachende bewoners.