Van Bangkok naar Chiang Mai

29 mei 2019 - Nam Phrae, Thailand

Vroeg uit de veren.

Om 6.00 uur staat de taxibus klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Vandaag verruilen we namelijk  Bangkok voor Chiang Mai. De keuken voor ontbijt ging zelfs voor ons eerder open, wat een gastvrijheid.

Het is een korte vlucht met Air Asia. Rond 11.30 uur arriveren we op onze bestemming. Little Village Chiang Mai (16 km van het centrum)

Goed, beter, best, eigenlijk niet normaal een grote villa met alles erop en eraan (3 slaapkamers met een eigen badkamer, een buitendouche, een zwembad, een binnen en buitenkeuken, een wasmachine, droger en een tuin met een heleboel tropische bloemen en dat alleen voor de familie Bouman. Het voelt eigenlijk een beetje ongemakkelijk maar went snel. Van het zwembad wordt veelvuldig tot s' avons laat gebruik gemaakt, dat past ook wel bij de tropische temperatuur van ongeveer 34°.

Jos en ik gaan een eindje fietsen om wat inkopen te doen, ondanks dat het warm is dat echt wel lekker (verfrissend windje). Leuk om langs de locals te fietsen in een mooie omgeving.