Naar de olifanten!

30 mei 2019 - Nam Phrae, Thailand

Rustig wakker worden, je eigen ontbijt bestellen en dan ook nog op het eigen terras opeten. Het kan niet op.

Nog even rustig aan en dan de taxi in naar Chiang Mai. Daar worden we opgehaald om naar het Olifanten centrum Ran Tong te gaan.

We krijgen kleding van het park en daarna uitleg over de olifanten. Nog even zelf rietsuiker in de lengte doorhakken en dan de ontmoeting met de 🐘🐘🐘. Wat een imposante dieren zijn het en hoe bijzonder om er zo dichtbij te komen, ze aan te raken en eten te geven.

Als de rietsuiker op is, gaan de olifanten de modderpoel en wij mogen mee in de glibberige vieze massa. Niet nadenken, wel doen.

Als de olifanten er genoeg van hebben lopen ze naar de rivier waar we ze met elkaar afspoelen. Heel bijzonder, we gaan douchen, krijgen nog een maaltijd en dan worden we teruggebracht naar Chiang Mai (in de stromende regen) waar we worden afgezet bij de nightbazaar(dan is het weer droog gelukkig). Allemaal kraampjes en hallen met veel eten en souvenirs. Rond 22.00 uur nemen we een rode Bathtaxi die ons terug naar onze villa brengt. Nog even zwemmen, douchen en dan is deze "om nooit te vergeten" dag weer voorbij.

1. Wendy:
    30 mei 2019
    Wat mooi om te zien ..... prachtige foto’s ..!!
  2. Pa en ma:
    30 mei 2019
    Wat een prachtige dag voor jullie! !!
  3. Carin en Vera:
    1 juni 2019