Verschillende uitstapjes

9 juni 2019 - Koh Samui, Thailand

De kids vertrekken on 8.30 uur naar een boot om te gaan zeevissen. Een dagtrip naar goede plekjes om te vissen. Wij, Jos en Diane brengen de was (17 kg 🤔) naar de wasserette. Daarna lopen we door naar de hoofdweg en bedenken daar dat we een taxi nemen naar de andere kant van het eiland gaan om de bijzondere rotsformaties van "grand father and grandmother" te bekijken. Als we net in de taxi zitten begint het te plensen  Leuk om gezien te hebben maar niet heel bijzonder. Op Google Maps zien we dat we vlakbij een uitzichtpunt zijn. Na geluncht te hebben lopen we naar het  uitzichtspunt toe en gaan met een soort kabelbaan naar boven. Het uitzicht is mooi, het is er rustig en relaxed. Na een poosje gaan we terug op zoek naar een Bath taxi. Dat is een hele uitdaging. Uiteindelijk stopt er een lokale bus die ons naar ons resort terug brengt.

We pakken nog even onze zwemspullen en nemen een duik. Als we net in het zwembad liggen zijn de kids ook terug. Ze hebben een leuke dag gehad, wat vissen gevangen en zijn teruggevaren met een ruige zee.

We eten bij een lokaal restaurant in het straatje achter het hotel, halen de was, doen een spelletje en dan is de een na laatste nacht aangebroken.

1. Pa en ma:
    9 juni 2019
    Het gewone leven komt weer in zicht, de was is weer gedaan !! De jeugd hebben zich best vermaakt zo zien.Slaap lekker en tot gauw. Groetjes.
  2. Pa en ma:
    10 juni 2019
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie geweldige vakantie, slaap lekker en voor morgen een goede en veiligeen thuis reis. Groetjes van ons en van puck.