Dagje Krabi en Ao Nang

2 juni 2019 - Ao Nang, Thailand

Na het ontbijt en het zwembad besluiten we richting Krabi te gaan.

Jos en Diane nemen de transferboot van het resort naar de rubber pier, de rest loopt. Vanaf de pier gaan we met de boot naar Ao Nang, voor 100 Bath p.p. (€3,50 p.p). Op de boot zit een locale die ons op sleeptouw neemt naar Krabi met de bus, (bestelwagen waar je achterin met ongeveer 10 mensen kunt zitten). Een chauffeuse bestuurd de bus, we rijden heel langzaam en het schiet niet op.

Uiteindelijk stappen we in Krabi uit, maar wij vinden het niet heel bijzonder. We lopen even door een winkelcentrum om af te koelen. Het is warm en vochtig (we klagen niet hoor!), kopen zonnebrand (de voorraad is er bijna door!). En regelen een rol tape om de koffer dicht te plakken.

We nemen de bus terug en er stappen nog 5 Nederlanders in (we hebben er nog maar weinig gezien). In Ao Nang stappen we uit en lopen langs het strand. We boeken een longtail boot die ons naar de westkant (andere kant van het eiland) brengt. Het is opkomend water en de boot kan niet tot op het strand komen. Met het water tot aan onze bovenbenen bereiken we de boot. Die ons daarna langs de rotsen en kliffen vaart. Wauw wat een plaatjes. We eten aan het strand en genieten daarbij van een hele mooie zonsondergang.

1. Nathalie:
    2 juni 2019
    Wow wat een prachtige foto met de rode ondergaande zon!
  2. Pa en ma:
    2 juni 2019
    Aan het strand eten dat is genieten. Mooie plaatjes van jullie. Groetjes van ons.